کاربران اسنپ‌پی می‌توانند خریدهای خود از 27 فروشگاه آنلاین را در 4 قسط و بدون بهره و هزینه اضافه‌ای خریداری کنند.

اسنپ‌پی طی مراسمی از محصول اعتبار اقساطی خود در رویداد فیناپ رونمایی کرد. کاربران این محصول می‌توانند هزینه کالای خریداری شده را طی 4 قسط و در چهار ماه بدون هیچ بهره و هزینه‌ اضافی پرداخت کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی اسنپ‌پی، هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL و آینده پرداخت اعتباری با حضور متخصصان و فعالان صنعت پرداخت و لندتک کشور، پنج‌شنبه ششم مرداد ماه برگزار شد. اسنپ‌پی نیز در این مراسم و در آستانه تولد دوسالگی خود، محصول جدیدش تحت عنوان سرویس اعتبار اقساطی را به طور رسمی معرفی و رونمایی کرد.

اعتبار اقساطی اسنپ‌پی با شعار «الان بخر، در 4 قسط پرداخت کن» یک مدل از سرویس اعتباری است که به کاربران این امکان را می‌دهد، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند و هزینه آن را در چهار قسط مساوی طی 4 ماه، بدون هیچ بهره و هزینه اضافه‌ای پرداخت کنند. این محصول نیز همانند اعتبار ماهانه اسنپ‌پی به ارائه ضامن و وثیقه‌ نیاز ندارد. از جمله مزایای دیگر استفاده از این اعتبار، خرید بدون نگرانی از افزایش قیمت‌ها در شرایط تورمی است.

به گفته «آربی‌ باغومیان»، مدیر ارشد تیم محصول اسنپ‌پی در حال حاضر اعتبار اقساطی اسنپ‌پی روی 27 سایت فروشگاهی در زمینه‌های مختلف از جمله مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، الکترونیک و…  قابل استفاده است. همچنین به زودی فروشنده‌های بیشتری نیز به پذیرندگان اعتبار اسنپ‌پی افزوده خواهند شد:

«هدف شکل‌گیری اسنپ‌پی ارائه راهکارهای مالی در جهت رفع نیازهای روز کاربران است. در همین راستا، اسنپ‌پی با معرفی سرویس اعتبار اقساطی خود سعی در ایجاد تحولی بزرگ و رو به جلو در صنعت اعتبار خرد کشور دارد.»

کاربران برای استفاده از اعتبار اقساطی کافی‌ است پس از انتخاب سبد خرید خود در فروشگاه مورد نظر، در صفحه صورت‌حساب گزینه «پرداخت اقساطی اسنپ‌پی» را انتخاب کرده و با پرداخت فقط یک چهارم مبلغ خرید خود را تکمیل و دریافت کنند.

لیست فروشگاه‌های پذیرنده اسنپ‌پی در وب سایت این مجموعه و همچنین صفحه سرویس اعتباری اسنپ در سوپر اپلیکیشن اسنپ قابل مشاهده است.

اسنپ‌پی بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد

در رویداد یک‌ روزه فیناپ، «مجید‌ حسامی»، مدیرعامل اسنپ‌پی از جدیدترین روندهای این حوزه و پتانسیل‌های آن در بازار ایران صحبت کرد.

او BNPL را اقیانوسی آبی به گستره ایران توصیف کرده و گفت: «اسنپ‌پی امروز با بیش از یک میلیون کاربر فعال، بزرگترین لندتک ایران محسوب می‌شود. در سال 1400 اسنپ‌پی رشد 4784 درصدی را تجربه کرده است و شاخص NPS آن که معیاری برای ارزیابی رضایت کاربران است معادل 71 درصد بوده است. این رقم حدود دو برابر میانگین جهانی و بین کاربران سرویس‌های BNPL است. موضوعی که نشان‌دهنده رضایت‌ کاربران در استفاده از این سرویس است.»

گفتنی است سرویس «الان بخر، بعدا پرداخت کن»  یا همان BNPL یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیا است که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد و در زمان همه‌گیری کرونا با توجه به افزایش تمایل افراد به خرید آنلاین استفاده از آن چند برابر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *