اولــین گزارش​
ایـونــت‌مارکـتینگ
در ایــران​

بررسی تاثیر رویدادها بر کسب‌وکارهای ایرانی

فیناپ، برای نخستین بار گزارشی تحلیلی درباره «تاثیر رویدادها بر کسب‌وکارها» تهیه کرده است.

این گزارش که طی پنج ماه توسط یک تیم حرفه‌ای تهیه شده است، تصویری روشن از جایگاه رویدادها در کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهد.

تحقیقات این گزارش در  نیمه دوم سال ۱۴۰۲ انجام شده است، بنابراین هر جا عبارت «سال آینده» آمده است، به سال ۱۴۰۳ اشاره دارد.

در بخش دیگر این گزارش «قصه فیناپ» و آماری از ۷ سال فعالیت این تیم روایت شده است.

فایل گزارش کامل را می‌توانید از لینک زیر دانلود و مطالعه کنید.

پنل گفتگو با موضوع
تاثیر رویداد بر کسب‌وکارها

حمیدرضا احمدی

مدیرعامل ایوند

هادی مرادی

سردبیر رسانه DM Board

مهدی یگانه

مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ‌پی

مصطفی مصطفوی

مدیر برند بیت‌پین

احمد عطارزاده

مدیر برند و بازاریابی تپسل

حامیان قصه فیناپ

مصور
دی ام برد
اسنپ پی
یکتانت

پخش زنده بیستمین رویداد فیناپ

پخش زنده نوزدهمین رویداد فیناپ